Повернення-обмін
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ДЛЯ ТОВАРІВ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
• Компанія здійснює повернення та обмін товару відповідно до вимог законодавства. Відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів», товар належної якості, який з будь-яких причин не сподобався покупцю, може бути повернутий продавцю, або замінений на інший. Повернення й обмін товарів належної якості відбувається впродовж 14 днів із дня підтвердження замовлення покупцем, згідно з законом "Про захист прав споживачів".
• У разі бажання покупцем заміни або повернення товару належної якості з тих чи інших причин, покупець може повідомити про бажання заміни або повернення товару, надіславши листа на електронну пошту support@szgh.com.ua
обов’язковою умовою для повернення-обміну товару належної якості є наявність документів, підтверждуючих факт покупки: чек (касовий або товарний), видаткова накладна, квитанція про оплату, отримана з пошти сайту після оформлення замовлення, квітвнція переказу грошей, або копія платіжного доручення
Товар для повернення має бути належної якості, а саме:
- товар немає слідів використання.
• Обмін товару належної якості на аналогічний товар проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж.
Терміни повернення для товарів належної якості
• Повернення можливе протягом 14 днів після отримання (для товарів належної якості). Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не враховуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем (ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»). Останнім днем, коли ви можете вимагати повернути вам гроші та прийняти назад товар належної якості, буде 14 день періоду, який почався на наступний день після покупки.
• Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю. Повернення здійснюється будь-якою службою доставляння з тарифам транспортної компанії.
Терміни повернення для товарів неналежної якості
• Заміна товару або повернення грошей відбувається за угодою між покупцем і продавцем упродовж 7-10 календарних днів з моменту отримання продавцем повернутого товару.
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ДЛЯ ТОВАРІВ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ
• У разі отримання та виявлення покупцем товару неналежної якості через невідповідність очікуванням, покупець може повідомити про бажання заміни або повернення товару, надіславши листа на електронну пошту support@szgh.com.ua
• В індивідуальному порядку можна розв'язати питання:
- у разі виявлення дефектів товару, які не підлягають ремонту, покупець може вимагати заміну товару або повернення засобів.
• Інформування про отримання товару неналежної якості має бути проведене покупцем в перші 24 години після отримання товару телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту, зазначену на сайті магазину.
• Зворотня доставка товарів неналежної якості здійснюється за рахунок продавця. Повернення здійснюється будь-якою службою доставляння з тарифам транспортної компанії.
• Заміна товару або повернення грошей відбувається за угодою між покупцем і продавцем упродовж 24 годин (у день розірвання договору) з моменту отримання продавцем повернутого товару, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору — в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 календарних днів.
• У ситуації відмови в обміні товару неналежної якості, чи поверненні коштів продавцем, єдиним варіантом вирішення спору буде звернення до суду. Для провадження цього має бути зафіксований факт звернення до продавця, тобто вручення йому заяви із законними вимогами про обмін товару, або повернення коштів. Заява має бути вручена під підпис, або направлена поштою (кур’єром) зі збереженням доказів відправлення.
ТОВАРИ ЯКІ НЕ ПІДЛЯГАЮТЬ ОБМІНУ АБО ПОВЕРНЕННЮ
• Згідно з Законом "Про захист прав споживачів", компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переведенні незадоволених товарів належної якості, не , що підлягають поверненню та обміну.
До таких товарів належать:
31. Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінних каменів, органогенних дорогоцінних каменів і напівдрагоцінних каменів.
Перелік товарів, які не підлягають обміну або поверненню, є вичерпним.